Myślimy o SEO i UX

Nacisk na SEO i UX od samego początku

Uwagi dotyczące użyteczności czy zgodności z zaleceniami Google i dobrymi praktykami SEO zgłaszamy już na etapie projektu graficznego strony.
Dzięki ogromnemu doświadczeniu potrafimy zauważyć problemy jeszcze zanim one powstaną, co znacząco obniża koszty ich rozwiązania.

Optymalizujemy, nie pozycjonujemy

Pozycjonowanie to działania zewnętrzne: pozyskiwanie linków, tworzenie artykułów w serwisach zewnętrznych, katalogowanie.
Takie działania są bardzo często potrzebne, jednak wierzymy, że lepiej od nas poradzą sobie wyspecjalizowane w tym firmy.
My skupiamy się na tym, żeby strona była jak najbardziej przyjazna dla wyszukiwarki.

Zwracamy uwagę na to, żeby strona zawierała miejsce na odpowiednie teksty, proponujemy dobre linkowanie wewnętrzne, pomagamy dobrać odpowiednie długości tekstów, strukturę nagłówków itd., żeby strona była łatwa do analizy przez wyszukiwarki, ale też przyjazna dla użytkowników.

Oczywiście dbamy również o aspekty techniczne SEO, takie jak szybkość ładowania strony czy stosunek ilości kodu do treści.
Dzięki temu pozycjonowanie stworzonych przez nas stron jest prostsze, a co za tym idzie – tańsze.

Użyteczność stron internetowych

Podobnie jak w zwykłym sklepie czy kawiarni, również na stronie internetowej klient musi czuć się dobrze.
Oznacza to nie tylko konieczność dbania o estetykę, ale również stosowania znanych rozwiązań nawigacyjnych i jasnych komunikatów.
Podobnie jak w wypadku optymalizacji dla wyszukiwarek, już od pierwszego etapu pracy nad stroną zwracamy uwagę klienta na pewne rozwiązania, które warto zastosować.

Staramy się, żeby strony, które tworzymy były przyjemne i łatwe w odbiorze.  Taka przyjazna strona ma wyższą  konwersję, czyli, mówiąc prostymi słowami, jej właściciel łatwiej osiąga cel, któremu ma służyć strona.